Vorig artikel
“Tikkertje spelen met Picoo is zoveel leuker!”

Nieuws

Nederland, Leisureland

Stichting Al-Ayn helpt weeskinderen in Irak

Volgend artikel

Meer beleving, vaker op stap!

Nederland ontwikkelt zich meer en meer tot een waar ‘Leisureland’. Niet alleen in de recreatiesector, maar ook in de retail wordt snel meer geïnvesteerd in food- en belevingsconcepten.

Een bijzondere beleving, of een emotionele lading geven aan een alledaagse ervaring, wordt voor consumenten steeds belangrijker. Ondernemers in de recreatiesector zijn als geen ander gewend om daarop in te spelen. Maar steeds vaker zien we ook ondernemers in de retail beleving en spektakel toevoegen aan hun winkelconcepten.

Beleving in de Supermarkt

De concurrentie onder retailers is hevig. Supermarkten, warenhuizen en modewinkels investeren meer en meer in food- en belevingsconcepten. ELI Play ontvangst steeds vaker aanvragen voor een indoor belevingsconcept van supermarkten als Jumbo en EMTÉ. Daar maken we ons niet gemakkelijk vanaf: speelstructuren worden volledig op maat ontwikkeld binnen het concept van de supermarkt.

Omrijden

Voor retailers is het even wennen als ze kiezen voor een investering in een indoor speeltuin van ELI Play. Gewend als ze zijn aan een extreem korte levenscyclus van andere concepten binnen hun winkels, zorgt een speelstructuur jarenlang voor onderscheid. Laten we wel zijn, consumententrends volgen elkaar zo snel op, dat wat vandaag in is, morgen weer uit kan zijn. Het is voor ondernemers dan een geruststellende gedachte dat de producten van ELI Play al jaren bewijzen dat het ook anders kan. Kinderen ‘dwingen’ hun ouders om te rijden naar een winkel waar een van onze speelstructuren staat opgesteld!

Funbox, Tuincentrum De Biezen


Loading page...