Persberichten

09 / 11 / 2017

Nieuwe huisstijl voor ELI Play!

Na tien jaar een nieuw jasje voor ELI Play

ELI Play, producent van indoor speeltoestellen en trampoline parken neemt na 10 jaar afscheid van haar logo wat gekenmerkt werd door een gekleurde bol. Met de nieuwe huisstijl is ELI Play klaar voor de toekomst en zet de samenwerking met de partnerbedrijven meer kracht bij.  

In samenwerking met Reach Communications uit Baarn heeft ELI Play de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe huisstijl waaronder een nieuw logo en een nieuwe website. Met de nieuwe huisstijl zetten we een stap richting de toekomst. ELI Play streeft ernaar om de meest gevraagde speel- en sportomgevingen te creëren die kinderen en volwassenen steeds weer blij maken en uitdagen. Samenwerken met ELI Play betekent “Every day a Happy Day”. Het nieuwe logo sluit aan bij de nieuwe visie van ELI Play.

De partnerbedrijven o.a. in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Slowakije en Frankrijk zullen de komende maanden de transfer maken naar 1 centraal logo om het merk verder te versterken in Europa. De nieuwe huisstijl zal geleidelijk aan worden geïntroduceerd en op 26 September tijdens de IAAPA beurs in Berlijn zal ELI Play officieel haar nieuwe huisstijl presenteren.

Meer informatie?

Contact

Milou van Loon | Marketing & Communicatie

milou@eliplay.eu

+31 (0)411 745 331

Loading page...